Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  مهندس عمران مهندس عمران

ایران استخدام

از اين دو طريق مهندس عمران شويد!

اگر زمان استفاده از آب بيشتر دقت كنيم متوجه اهميت شغل مهندس عمران خواهيم شد. زيرا آب از طريق يك سيستم آبرساني شامل يك شبكه خوب طراحي ‌شده از لوله‌ها، تصفيه‌خانه آب و ساير خدمات به شبكه مرتبط مي‌شود.

مطلب مرتبط: معرفي شغل مهندس عمران

جاده‌هايي كه هنگام رفتن به مدرسه يا محل كار در آن رانندگي مي‌كنيم، پل‌هاي ساختاري عظيمي كه با آن‌ها روبرو مي‌شويم و ساختمان‌هاي بلندي كه در آن كار مي‌كنيم، همه توسط مهندسان عمران طراحي و ساخته شده‌اند.

چگونه مهندس عمران شويم؟

  • گواهينامه هاي حرفه اي كسب كنيد

گواهينامه‌ها به مهندسان عمران اجازه مي‌دهد تا مهارت‌هاي خود را اصلاح كنند، تخصص خود را در صنعت نشان دهند، نقش‌هاي رهبري بيشتري را دنبال كنند و حتي پتانسيل درآمد خود را افزايش دهند.

  • تكميل مدارك سطوح بالاتر

براي پيشرفت شغلي، يك مهندس عمران ممكن است مدرك كارشناسي ارشد يا دكترا را در رشته مهندسي عمران يا رشته مهندسي مرتبط ديگري دنبال كند. فرصت هاي استخدام مهندس عمران براي افراد با اين مدارك بيشتر است.

فردي كه به دنبال نقش‌هاي مديريتي در يك سازمان است مي‌تواند مدرك كارشناسي ارشد را دنبال كند و اگر علاقه‌مند به تدريس در سطح دانشگاهي يا كار در نقش‌هاي مشاوره است، مي‌تواند مدرك دكترا را دنبال كند.

سخن پاياني

در واقع، هيچ حوزه‌اي از زندگي وجود ندارد كه شامل مشاركت مهندسي عمران نباشد؛ بنابراين اهميت مهندسي عمران را مي‌توان با توجه به كاربرد آن در زندگي روزمره ما تعيين كرد.

منبع: خبرگزاري فارس


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/14 ساعت: ۱۰ توسط:iranestekhdam :

سه گرايش رشته مهندسي عمران

رشته عمران

رشته عمران نيز مانند ساير رشته ها داراي گرايش هاي مختلفي مي باشد، اگر شما مي خواهيد وارد حوزه استخدام مهندس عمران شويد بايد در يكي از اين گرايش ها تحصيل كنيد. در ادامه به سه گرايش مهندسي عمران اشاره كرده ايم:

گرايش هاي رشته مهندسي عمران

رشته عمران در دانشگاه سه گرايش دارد:

گرايش عمران-عمران: اين گرايش بيشتر به دروس مربوط به خاك، پي، سازه، اسكلت ساختمان‌ها و ساختن پل، فرودگاه و تونل مي‌پردازد.

مطلب مرتبط: استخدام مهندس سازه

گرايش عمران-آب: امروزه با توجه به وجود آمدن بحران آب در دنيا اين مساله بشتر اهميت پيدا كرده است. مهندسان اين رشته در زمينه سدسازي، تونل‌هاي انتقال آب و تصفيه‌خانه‌ها فعاليت مي‌كنند.

  • شما مي توانيد آگهي هاي استخدام مهندس عمران را در كاريابي مجازي مانند ايران استخدام مشاهده نماييد.

گرايش عمران–نقشه‌برداري: اين گرايش بيشتر ميداني است و به مواردي همچون؛ سنجش از راه دور و جغرافيا مي‌پردازد. نقشه‌برداري بيشتر براي ساخت‌‍وساز‌هاي بيرون از شهر كاربرد دارد و به تحليل و تفسير اطلاعات مكاني براي اجراي پروژه‌ها مربوط مي‌شود.

منبع: اويم شاهانه


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/22 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :

مهندس عمران كيست؟

مهندس عمران كيست؟

مهندسين عمران ضمن حفاظت از سلامت عمومي و محيط زيست از برنامه ريزي، طراحي، ساخت، نگهداري استفاده مي‌كند و زير ساخت هاي ناديده گرفته شده از سوي افراد ديگر را بهبود مي‌بخشد.

مطلب پيشنهادي: what is civil engineering?

مهندسان عمران بعد از اتمام تحصيلات خود در دانشگاه‌هاي معتبر كشور و فارغ‌التحصيل شدن در شركت‌ها و موسسه‌ها شروع به كار مي‌كنند. آنها با استفاده از اصول كاربردي مربوط به رشته‌ي خود به طراحي طرح‌ها، ساخت، نظارت، بهره برداري، ساخت و همچنين نگهداري پروژه‌ها و سيستم‌هاي زير بنايي در بخش‌هاي دولتي و خصوصي مانند: جاده‌ها، فرودگاه‌ها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها، سيستم‌هاي تامين آب و تصفيه فاضلاب اقدام مي‌كنند.

افرادي كه در رشته‌ي مهندسي عمران فارغ‌التحصيل شده‌ اند مي‌توانند با مراجعه به سايت ايران استخدام و مشاهده فرصت هاي شغلي مهندس عمران و استفاده از رزومه ساز آنلاين اطلاعات و مهارت هاي خود را در اختيار كارفرمايان قرار داده و در شركت هاي معتبر شروع به كار كنند.

منبع: بررسي رشته مهندسي عمران و بازار كار آن


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/18 ساعت: ۰۹ توسط:iranestekhdam :